marți, 20 octombrie 2015

Cum sa ne intretinem incaltamintea din piele



Pantofii sau cizmele din piele sunt, pentru mine una dintre cele mai bune investitii pe care le fac de-a lungul timpului. Si spun asta pentru ca nimic nu se compara cu o pereche de incaltaminte din piele naturala sau intoarsa. 

Am cateva perechi de incaltamite pe care le port de 3 ani de zile, in fiecare an si se pastreaza foarte bine. Asta si pentru ca mi-am dat interesul si am incercat sa le intretin cum trebuie.


Ce am facut? Am incercat sa imi creez un ritual si dupa fiecare purtare, cum ajungeam acasa imi luam carpa din microfibre si treceam la curatarea prafului si a impuritatilor de pe suprafata intregii perechi de incaltaminte.


Dupa ce am terminat acest pas am trecut la urmatorul si anume aplicarea unei cantitati potrivite de ulei de nurca pe care mi l-am achizitionat de la o farmacie veterinara.


In cazul in care am observat vreo taietura sau vreun defect pe pantofii sau ghetele mele mele din piele naturala atunci am trecut la folosirea gumei de ester. Acest produs se absoarbe in piele, fiind un camuflaj perfect. De asemenea, guma de ester reda pielii culoarea si luciul natural al pielii.


Aceste este ritualul  meu de ingrijire a pielii incaltamintei. Voi cum procedati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu